IMG_3870
Ia Adlercreutz tekee monen maatalousyrittäjän tapaan kahta työtä. Hän pyörittää maatilan rinnalla brändien rakentamiseen keskittynyttä Co-founders Oy:tä. "Suhtaudun kaikkeen työhön kokonaisuutena. Etenkin kestävän kehityksen kysymykset ja ratkaisut ovat molemmissa töissä koko ajan esillä."

Maatalouden kannattavuusloikka edellyttää taitoa brändätä tuotteita ja toimintaa

Harva maatalousyrittäjä Suomessa on brändännyt tuotteitaan. Kuitenkin maatalouden kunnianhimoisena tavoitteena tulisi olla taidokkaasti brändätyt tuotteet, joista maailmalla kilpaillaan, Ia Adlercreutz toteaa.

DCIM103MEDIADJI_0992.JPG

Haluatko lukea koko jutun? Tilaa AGRImedia!

Meillä on tarjolla hyödyllistä ammattiasiaa yrityksen kehittämisestä ja tuloksen tekemisestä.

Vastaa

JOKO LUIT NÄMÄ?

Lisää artikkeleita