IMG_3870
Ia Adlercreutz tekee monen maatalousyrittäjän tapaan kahta työtä. Hän pyörittää maatilan rinnalla brändien rakentamiseen keskittynyttä Co-founders Oy:tä. "Suhtaudun kaikkeen työhön kokonaisuutena. Etenkin kestävän kehityksen kysymykset ja ratkaisut ovat molemmissa töissä koko ajan esillä."

Maatalouden kannattavuusloikka edellyttää taitoa brändätä tuotteita ja toimintaa

Harva maatalousyrittäjä Suomessa on brändännyt tuotteitaan. Kuitenkin maatalouden kunnianhimoisena tavoitteena tulisi olla taidokkaasti brändätyt tuotteet, joista maailmalla kilpaillaan, Ia Adlercreutz toteaa.

IMG_5436_edited

Haluatko lukea koko jutun? Tilaa AGRImedia!

Meillä on tarjolla hyödyllistä ammattiasiaa yrityksen kehittämisestä ja tuloksen tekemisestä.

Vastaa

JOKO LUIT NÄMÄ?

Lisää artikkeleita
Yleistä
AGRImedia

Käytämme sivustollamme evästeitä.

Välttämättömät evästeet ovat sivuston ja sen toiminnan kannalta välttämättömiä.

Analytiikkaan liittyvät evästeet mahdollistavat sivuston käytön tilastoinnin ja seurannan, ja tarjoavat sivuston jatkokehittämiselle tarpeellista informaatiota, mutta eivät ole sivuston ja sen toimintojen kannalta välttämättömiä.

Välttämättömät evästeet

Välttämättömät evästeet ovat agrimedia.fi -palvelun toiminnan kannalta olennaisia ja ilman niitä palvelu ei toimi.

Välttämättömiä evästeitä käytetään palvelun maksumuurin toteuttamiseen.

Analytiikka ja mainonnan personointi

Käytämme palvelun kehittämiseen ja mittaamiseen Google Analyticsia. Tietoja ei voida yhdistää yksittäiseen käyttäjään.