Pääkirjoitus

Smart farming haastaa katsomaan uusien linssien läpi

Henkka Hyppönen, sarjayrittäjä ja tietokirjailija, totesi ProAgrian järjestämässä SmartFarming-tapahtumassa, että ihmisellä on taipumus katsoa uutta tilannetta vanhoilla linsseillä. Siitä voi olla hyötyä, mutta murrosvaiheessa siitä on valtavasti haittaa. Esimerkiksi hän nosti sosiaalisen median. Sen tullessa perinteinen media yritti ymmärtää asioita vanhalla tavalla: missä on aikakausilehti, missä luokitellut ilmoitukset? Metsään meni. Some on jotain muuta. Hyppönen…

DCIM107MEDIADJI_0708.JPG

Haluatko lukea koko jutun? Tilaa AGRImedia!

Meillä on tarjolla hyödyllistä ammattiasiaa yrityksen kehittämisestä ja tuloksen tekemisestä.

Vastaa

JOKO LUIT NÄMÄ?

Lisää artikkeleita
Yleistä
AGRImedia

Käytämme sivustollamme evästeitä.

Välttämättömät evästeet ovat sivuston ja sen toiminnan kannalta välttämättömiä.

Analytiikkaan liittyvät evästeet mahdollistavat sivuston käytön tilastoinnin ja seurannan, ja tarjoavat sivuston jatkokehittämiselle tarpeellista informaatiota, mutta eivät ole sivuston ja sen toimintojen kannalta välttämättömiä.

Välttämättömät evästeet

Välttämättömät evästeet ovat agrimedia.fi -palvelun toiminnan kannalta olennaisia ja ilman niitä palvelu ei toimi.

Välttämättömiä evästeitä käytetään palvelun maksumuurin toteuttamiseen.

Analytiikka ja mainonnan personointi

Käytämme palvelun kehittämiseen ja mittaamiseen Google Analyticsia. Tietoja ei voida yhdistää yksittäiseen käyttäjään.