Pääkirjoitus

Vienti kiinnostaa erikoiskasvitiloja – asiakkaiden tavoittelu maailmalta on iso urakka, jossa pelataan myös mielikuvilla

Vielä kymmenkunta vuotta sitten vienti oli vain isojen yritysten bisnes, ei yksittäisten tilojen toimintatapa. Nyt kiinnostus sitä kohtaan on kasvanut nopeasti erityisesti erikoiskasvitiloilla. Erikoistuminen onkin se perusta, johon onnistunut vienti perustuu. Vehnäjauhon saaminen saksalaiskaupan hyllylle tuskin onnistuu pienyritykseltä, brändätty spelttihiutale sinne voi kovan työn tuloksena päätyä. Vienti ei ole helppo laji. Vastaan tulee liuta asioita,…

IMG_5436_edited

Haluatko lukea koko jutun? Tilaa AGRImedia!

Meillä on tarjolla hyödyllistä ammattiasiaa yrityksen kehittämisestä ja tuloksen tekemisestä.

JOKO LUIT NÄMÄ?

Lisää artikkeleita
Yleistä
AGRImedia

Käytämme sivustollamme evästeitä.

Välttämättömät evästeet ovat sivuston ja sen toiminnan kannalta välttämättömiä.

Analytiikkaan liittyvät evästeet mahdollistavat sivuston käytön tilastoinnin ja seurannan, ja tarjoavat sivuston jatkokehittämiselle tarpeellista informaatiota, mutta eivät ole sivuston ja sen toimintojen kannalta välttämättömiä.

Välttämättömät evästeet

Välttämättömät evästeet ovat agrimedia.fi -palvelun toiminnan kannalta olennaisia ja ilman niitä palvelu ei toimi.

Välttämättömiä evästeitä käytetään palvelun maksumuurin toteuttamiseen.

Analytiikka ja mainonnan personointi

Käytämme palvelun kehittämiseen ja mittaamiseen Google Analyticsia. Tietoja ei voida yhdistää yksittäiseen käyttäjään.